Ytligare än en pöl

Det är typ 3'e dagen i rad som jag fastnar framför Keeping up with the Kardashians och jag fattar mig inte på mig själv! Både min själ och mitt hopp om mänskligheten dör lite varje gång, men ändå slår jag inte av.
Men det är ju inte mitt fel att det går alldeles efter Ellen! Och jag är som i fåtölj/soff koma och accepterar bara att det är så.
Men jag vill inte. Egentligen. För de är så korkade att se på och de har ingen aning om nånting. Sen är det ju så uppenbart att Khloe blev till genom ett tjyvknull på sidan av. Hon sticker ju ut som Chevy Chase bland en massa dvärgar och jag vill bara skrika det i hennes ansikte så hon lugnar sig och går hem.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0