Mitt hjärta sjunger. Mina läppar ler.

Jag fick en länk av Jörgen (♥) där Kaj Kindvall och Stefan Casta berättar sagan om Simon & Garfunkel & min beroende personlighet hoppar av besattet och min lycka vet inga gränser!
Så fint att höra dem på radion och en liten berättelse till. Det spelar ingen roll hur många minuter sedan jag hörde min Paul Simon, så är det alltid lika välkommet, jag blir alltid lika glad.
 
http://radiogodis.org/RadioGodis/Ovrigt/Aldre/Sagan_om_Simon_&_Garfunkel_(Kaj_Kindvall_&_Stefan_Casta)_7207xx.mp3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0