Korkade nakna as

Åh, så nån random okänd "kille" (som du har chattat med i 2 timmar) hotar att sprida dina nakenbilder för alla i hela världen om du inte träffar honom i smyg och har sex?
Är du hela skolans mobboffer sedan dina bröst blev allas egendom?
Skriker killarna fula ord din väg för att din fitta råkade bli lite för synlig?
Har hela din värld, typ blivit hela fucked-up asså, och ingen tar dig på allvar mer?
Så dina tjejkompisar har slutat messa dig?
 
 
Aawww...och du som bara ville ha lite "respekt" genom att klä av dig? Sen skäms du så mycket att du måste ta ditt eget liv! Kom igen nu för i helvete!
 
Sluta visa upp era små outvecklade kroppar! Sluta vara så jävla korkad! Sluta tro att ni blir någon för att kläderna åker av.
Gå ut och lek förihelvete! Ni är småbarn, vad håller ni på med?
Blir så jävla trött på att höra era historier om ett sabbat liv och ett krossat självförtroende.
As!
 
Så jävla lätt att vara klok med facit i hand va?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0