Att vara arbetsskadad

Jag är nog mer arbetsskadad än vad jag hade räknat med. Kollar man på Vänner avsnittet då Phoebes och Rachels sovrum blir brandskadat hittar man ju tusen grejjer som är oriktigt.
Inte fan stannar elden helt plötsligt och skapar en linje där den dog och inte fan är det rimligt att resten av lägenheten inte blev sotskadat.
Men jag antar att fantasi eld är kapabel till det mesta.
 
Men vafan! Finns det ingen som jobbar med sanering på inspelningsplatsen som har kolla på vad de gör eller inte? Det enda som stämde var när brandmannen sa är att de inte skulle kunna bo där på ett tag.
 
Men jag blev ändå less.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0