Stress faktor

Hej bloggen det slog mig just och stressen slogs just på tänk om jag missar honom tänk om jag inte får en bra plats tänk om han inte ens kommer till sverige åh jag klarar inte av det här jag har blivit för gammal jag orkar inte mentalt det blir för mycket och jag går och nojjar över att inte får se honom och tänk om biljetterna tar slut innan jag får köpa åh herre jag måste vila lite jag missade honom med typ 2 dagar förra året och det går inte ens att beskriva vilket jävla öde det är hur i helvete kunde jag göra så vad är det för fel på mig men tänk om jag inte får biljetter och tänk om han inte ens kommer till sverige vad ska jag göra då tänk om jag aldrig få se honom åh jag vill bara grina lite för stressen blev så verklig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0