Lyckan förra året!

För ett år sedan idag gick jag på min första betalda semester!
Det var helt jävla obeskrivbart coolt och känslan när jag gick från ryggis kan inte förevigas i skrift. Det behövs nånting mer.
Jag tog med mig Leon till ån där vi åt en glass med moster Mow och jag visste att jag hade 2 hela veckor betalt och klart! Sen en vecka jobb, sen en vecka ledigt igen!
 
Åh, the joy!
Nu räknas inte sånt och jobbar jag inte på ocab är jag bara arbetslös och jävlig. Utan några semesterpengar. Utan den härliga känslan av att ha förtjänat ihop min betalda ledighet.
 
Det lär aldrig bli så igen...


Kommentarer
Ewa

Klart du kommer få semester igen!! Vi ska ju slita tills vi är typ 75 så de är lugnt! ;)

2013-07-05 @ 23:37:53
URL: http://muwel.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0