Framtidssikt och hur det säkert är...

Det bästa (ok, kanske inte det bästa, men en bra sak!) med att vara upptagen med Simon & Garfunkel är att många fans är typ 100 år gammal, vilket gör att de inte köar flera timmar innan för att få stå längst fram och konsert kaoset uteblir för de orkar inte röjja och härja runt som en annan.
 
Gamla människor är ofta mycket mer städade än en annan, lixom. De kan sköta sig och vara tyst... *flinar*
Nu har jag ju inte varit på en S&G konsert (ÄN!!) men jag kan tänka mig att det är väldigt städat. Inte som storsjöyran -09 när man blev ryckt över staketet för man höll på dö, lixom.
 
Kewl att det sista man gör i livet är att ta sina sista andetag till en jeans klädd moped med någon som ser ut som Marilyn Mansons galna lillasyster.
No.
 
Eller...?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0