Svårt nu...

Jag är egentligen inte långt hemifrån - jag är i haga, (!!) men det känns som jag är miltals från civilisationen. Det känns som jag borde gå till tatueringsmaskinen nu på en gång, inte vänta till veckan, men jag känner att ens försöka gå ned för busbacken nu är så jävla overkill!
 
Inte nog med att är kallt och jävligt, så kommer jag ju halka sönder och dö i backen, och det är inte så jag har tänkt mitt avsked i livet.
 
Min lägenhet mitt i stan har gjort mig så jävla avståndsbekväm och jag har skjutut upp saker hela veckan för att det är "för långt" att gå "hem" Jag kommer aldrig att kunna flytta någon annanstans än i stenstan, för allt annat är så jävla i skogen och långt bort.
 
Åh, arme mig!
 
(dessutom luktar min dove rese-deodorant kärring och den hjälper inte ett dugg)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0