Kyle XY - Gay Whom?

Jag har ingenting emot bögar. Tvärtom så önskar jag att mer människor tog det steget, men när min tonårsfantasi utan navel & sneda leende visar sig vara kär i bara pojkar så blir jag ju lite chockad!
Man pratar ju om Gaydar & jag tycker själv att jag har ganska stor "I knew it!" känsla, men det här sprang på mig som en hemlös folkdansare med en könssjukdom.
 
Jim Parsons är gay också! Jag menar, hellooo! Sheldon som är så fantastisk i sin skildring av en skvatt galen aspergers könslös karaktär, gjorde mig verkligen förvånad när han kom ut med att spela för det andra laget.
 
Fast hey! Det måste vara skönt att umgås med dem, man behöver lixom inte smussla med tuttarna när man provar ett linne.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0