Gud som haver barnen kär

När jag var en liten piga så var min högsta önskan att få en våningssäng. Jag minns tillochmed att jag bad till gud (??!) om att jag skulle få en...
Han svarade aldrig. Men jag förstår inte varför jag trodde att det var som världens svåraste grejj att ha en säng på en säng.
Jag hade ju bara kunnat fråga mamma. Men typiskt mig så höll jag allting inom mig och berättade aldrig var jag ville eller hur jag hade det.
 
Nu är jag ju i den åldern att jag själv kan skaffa våningssäng. Fast jag har nog vuxit ifrån den önskan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0