Vissa borde förbjudas

Jag googlade "tatuerings texter" och fann detta. Jag blir så jävla irriterad. Nån jävla Ylva vill ha hjälp.
 
Ylva: "Har tänkt att tatuera mig i nacken, en kort text/mening i skrivstil. Har ni några bra förslag? Glad"
 

Hur i helvete kan man annonsera på nätet efter hjälp om en text?! Vem är du, för det första? Vad tycker du om? Vad hatar du? Vad vill du?
 
Du kan inte bara haspla ur dig en sån där sak och man inte får reda på nånting annat om dig!
 
Fast jag antar att det är jag som fara nånstans då, eftersom hon adderade att hon ville att det skulle vara på engelska - helst!
 
Ja, DÅÅÅ känner ju jag dig innan och utan, helt plötsligt.
 
Kanske du kan tatuera in "Clueless jävla bitch as" på handleden? Jag vet en font som skulle passa.


Kommentarer
Moa

Nää, det skulle inte funka, för "jävla" och "as" är ju svenska ord ... "Clueless fucking bitch ass" däremot, kanske skulle kunna fungera.

Svar: men hon är ju säkert mångkulturell :D
GodIsJamesMason

2013-02-02 @ 19:38:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0