#hasbeen

Jag vill skrika både till Anders Timell och Robert Wells att 80 talet tog slut inte en sekund för tidigt och att de bara ser äckliga ut med det där jävla håret.
Anders ser ut som slutresultatet av en kloning mellan en afghanhund och en pedofil de pratas om på Efterlyst. Robert liknar en föredetting med en halvhit i slutet på 70 och som nu jobbar på posten eller ullared. Jag klarar lixom inte av att se någon av dem!!
 
Jag skulle kunna säga så mycket om E-Type, men då han räddar hundar på fritiden & är värsta djurvännen får han se ut som han vill.
Cudos.
 
#djurvän
#jagaccepterar
#eurodisco
#longhairdman


Kommentarer
JörgenS

Jösses, 80-talet tar aldrig slut, det vet du väl! ;)

Svar: Vissa delar dog snabbar än Napalms death "you suffer" :pMen visst, det fanns sköna sidor på 80 talet också. Det håller jag med om...
GodIsJamesMason/Chloe Dancer

2013-12-06 @ 19:32:01
URL: http://retrogalaxen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0