En jullåts fri jul tack!

Det är farliga tider för en människa som vill svettas. Instruktörerna smyger gärna in någon mysig jullåt både till uppvärmingen och nedvarvningen och man vill bara kräkas.
Inte nog med att jag måste bli varm till George Michaels "last christmas" så tvingas jag utstå idol Kevins finallåt som en raksträcka och ögonen kan inte himlas med mer. Det är så uppenbart när han sjunger att han tänker på att sparka boll istället. För det finns ingen inlevelse eller styrka i hans röst. (Säkert en jävla tråkskiva!)
 
"Är du inte på hugget idag?" får jag höra av han som sitter bredvid mig och jag orkar inte ens svara
 
Jag sitter kvar och trampar bara för att vara snäll vid de här laget, men när vi blir indelad i 2 team och ska spurta 1 minut gånger 10 till en upphottad version av "tipp tapp tippetippe tipp tapp" blir jag bara sur och vägrar vare sig spurta eller hejja på de andra.
 
I eftermiddag ska jag på pump. Men där kan jag inte heller vara säker. Tillochmed Les Mills har haft med jullåtar vissa releaser vissa år som ett bonusspår och jag fattar inte!
Vaddå? Ska jag samla kraft från tomten när jag lyfter mina 30 kg benlyft eller? Finna styrkan i biceps från en tjutande Mariah Carey som inte vill ha några klappar bara den underbara kärleken?
 
 
 
 


Kommentarer
Margi

Där har vi på aquabiken det bra, inga jullåtar men plenty of svett!

Du kan väl poppa lite mental Manson med This is Halloween under tiden? Den är ju julig så det förslår!^^

Svar: Ska försöka med det :DMen när det nya året kommer så går vi nog på aquabike tillsammans, skulle jag tro. Det blir ju till att skaffa simkort i januari, serru! :D
GodIsJamesMason/Chloe Dancer

2013-12-20 @ 22:10:18
URL: http://allsaint.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0