Mitt Multipla Jag

Min arga schizofrena personlighet bara vrålar inom mig när jag besöker selångermarknad. Jag hinner inte ens komma ut från under tunneln förren jag svär åt alla jävla människor som inte kan göra nånting annat än att vara i vägen för mig. Äckliga foppa toffel bärande massa.
Jag vänder på huvudet och ser den minsta och dudligaste lilla vovven i världen och jag kopplar genast på den mongolida, utvecklingsstörda personligheten när jag med pipig röst frågar om jag får hälsa.
Det får jag ju & allt annat lixom försvinner. Nu har jag bara ögon för den älskade lilla hunden.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0