De skändbara

Låt mig få slå ett slag för 5'ans nya idiotunderhållning!
 
Redaktionen har alltså sån idé torka att de tycker att dra ihop ett gäng "socialt missanpassade" individer med diverse uppenbara brister och sedan kalla dem "De dejtbara" är en lysande bra idé?
Ah, ok. Visst. Inte alls förlöjligande, eller hur?
För det enda sättet dessa människor ens kan träffa en respektive på är att ställa upp i ett dumfanprogram till hela svenska folkets jubel?
 
Jag vet inte om man ska tycka synd om dem, eller skämmas för konceptet.
 
Varför inte bara kalla hela grejjen "de pseudo kastlösa" och gå vidare med livet?
Vem fan kommer att se på skiten?!
 
 
 


Kommentarer
JörgenS

Ännu värre måste vara att, vad jag har hört, att man hade tydligen först planerat att döpa programmet till "De odejtbara", men ändrat sig sen efter att man tyckt det låtit för kränkande.

/JS13

Svar: Ja, DET var det mest kränkande. Jävla idioter på redaktionen. Förstår inte hur de ha kunna fått anslag till att skapa skiten.
GodIsJamesMason/Chloe Dancer

2013-08-11 @ 10:24:03
URL: http://www.retrogalaxen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0