Day at the funfair, typ...

Det finns inga mellanting när det kommer till karuseller. Antingen är det en ålders/skräckgräns från fosterstadie till 5 år.
"Vi kommer förflytta oss 1 meter upp i luften med en hastighet på 1 km i veckan"
 
Okej.
 
Eller de där jävla mega dödslängtan karusellerna som man måste vara antingen medvetslös eller mentalt skadad för att våga åka.
"Här kommer vi åka upp 5 mil rakt upp i luften, med en hastighet på 1000 km i minuten, snurra runt dig 7 varv, släppa dig så du nästan kvävs av rädsla av fallkänslan och precis innan du träffar marken, fångar vi upp dig och kör ett varv till"
 
Inte fan pallar jag nått av det där. Varför finns det inget för mig??!


Kommentarer
JörgenS

Hahaha, helt träffsäkert! Precis vad jag undrat också, även om jag aldrig lägger pengar på karuseller.

Svar: inte jag heller, men jag skulle gärna gör det om det fanns nånting mer i "pensionärs" hållet. :DKarusellerna är så extremt jämt.
GodIsJamesMason/Chloe Dancer

2013-08-11 @ 10:25:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0