Rensa skiten, förfan!

Lustigt det där med hur icke läskunniga vissa människor är. Det står klart och tydligt att det är 50% på JEANS och STICKAT (!!!!!)
Men det är så selektivt hur de vill uppfatta saker och ting, så bara de ser en 50% skylt tror de genast att det gäller på ALLT!
Och blir sedan besviken vid kassan när jag inte slår in hälften off på en bomulls klänning, eller en t-shirt.
Istället blir det: "Oj, barnen har så mycket kläder, de behöver inge mer, jag tar skorna istället"
 
Så blir hela utgiften på 90:- istället för 280:-
 
Win win, lixom!
 
Jävla utlänning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0