Konsten att bli besviken

Du vet den där känslan när man har blivit lovad våfflor med blåbärssylt & glass till middag, men istället får gröt och en ost macka?
 
Eller när man har står i telefonkö för att skaffa de där biljetterna till den där once in a lifetime konserten som man har längtat efter i flera månader och man kommer fram och får höra att de är slutsålt?
 
Eller när man missar en artist med typ 2 dagar och får läsa på nätet hur alla andra träffar honom och hur "fucking awesome!" han är och allt man själv har är skivorna.
 
Eller hur man kan skjuta fram dagarna och man är helt säker på att det är torsdag och imorron är det mysfredag och livet leker, men i själva verket är det bara onsdag och klockan är inte ens lunchdax?
 
Eller man kommer till spinningen, laddad så det nästan osar för det är ju Peter som ska ha, men står det typ Tommi eller Storbjörk och man inte visste att de hade ändrat?
 
Eller när man vet att man ser sista avsnittet på en serie som man slaviskt följt och som har rört ens själ, och man undrar hur man ska kunna gå vidare med sitt liv.
 
Välkommen!
Jag är redan där!!  :(
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0