I luven på cdon

Jag:  "Jag ser att recorded as Jerrry Landis finns att beställa på er sida, men jag har blivit nekad 2 gånger för "den är slut hos leverantören"
Hur ska ni ha det? För jag vill ha den & er sida är felande"

Cdon:  "Hej,
Tack för att du kontaktade oss.

Då du har beställt en importskiva kan det ta längre tid än normalt. Import-CD beställs från en leverantör i USA och vi gör vårt bästa för att minska väntetiden för dig. Exakt datum för när varan kommer in i lager kan vi tyvärr inte ge dig, utan vi kan endast bekräfta att varan är beställd från vår leverantör."
 
Jag: "Men den är ju slut hos leverantören!!! Det säger ni ju hela tiden! Hur ska ni ha det??!"


Kommentarer
Anonym

Klaga inte, du får ju extrapengar. :p

Svar: Ja, men de beter sig ändå som horor.
GodIsJamesMason/Chloe Dancer

2013-04-20 @ 13:56:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0