Uncle Artie <3

Hej livet, whatcha knowin'?
 
 
Igår spelade Art Garfunkel på globen och jag var där! Livet sträckte mig en hand och jag tog den. Människan öppnade med Scarborough Fair, sedan fick jag fick uppleva Sounds Of Silence. Bright Eyes. Bridge Over Troubled Water & en låt han berättade att han hade skrivit själv. =)
 
Det var det overkligaste jag har upplevt på länge & att han stod 5 meter ifrån mig är ju inget undantag. Jag är helt säker på att han tittade mig i ögonen under Bridge Over Troubled Water "When tears are in your eyes, I will dry them all"
För det var de! Och för en sekund var den låten bara min.
 
Chockad. Lättad. Överlycklig. Sorgsen. Tom. Sprängfylld. Jag känner allt och jag önskar att jag kunde spara känslorna i en ask och ta fram den när jag behöver vara säker på min sak.
 
Igår blev Art min farbror!  ♥ 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0