Svåra Melo

Min Melo är jätte tjurig när det kommer till blötmat. Han äter typ ingen sort alls. Jag har köpt hem de flesta märken i massa olika prisklasser, men inget går hem.
Så när Leon mumsar i sig diverse fredags gotta, får Melo äta gammalt vanligt torrfoder. Mums.

Men i söndags var jag på dollarstore & hittade "my cat" 2 för en tia.

"hmm" tänkte jag. "jag måste ju prova"
Så jag köpte 2 st & gav dem igår. Till min förvånad åt han av det! Och jag jublade.

Så jag antar att min Melo vill ha billiga, socstämplade märken. Då ska han få det.


Kommentarer
Moa

Inget är gott nog för Melo ... inte ens billighetsmat!

Svar: Typ som en gormemakare. haha... :D
GodIsJamesMason

2012-09-04 @ 17:09:33
Marie

Fattar du vilken omtänksam liten gosse du har där hemma!?
Han ba "morsan, jag tycker att du ska få spara lite pengar på min mat som du sedan kan få blåsa på dig själv".
Sjukt hygglig!
(han kanske får en fin leksak trots allt? =^^= )

Svar: Ja, det är ju någons födelsedag snart =)
GodIsJamesMason

2012-09-05 @ 19:42:24
URL: http://allsaint.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0