Snubblade vid "guds" fötter

Jag tror absolut inte på gud, men igår var det snudd på att jag blev religös.
Det var precis så att jag snubblade in över mållinjen och vann hela skiten med en 100 dels av en sekund. Artie ställde in göteborg gigget igår, för att hans röst var för sjuk.

Det var ju så uppenbart när vi såg Honom i globen att han inte var okej. Men jag fick iallafall SE Honom och HÖRA Honom. Min sista och enda gång.
Jag känner faktiskt sorg med dem som missade Honom. För kanske var det människor, precis som jag, som åkte långt.

Jag vet inte om jag vill kalla det guds inverkan, men jag känner mig ärad och hedrad att jag hann. Jag kan ju bara tacka min lyckliga stjärna och fortsätta le idag.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0