Min världsvana fd bästa vän

När jag var yngre hade jag en bästis, den här bästisen fick helt plötsligt en "egen musik smak" och det gjorde mig, i smyg lite avundsjuk. För allt jag lyssnade på på den tiden var absolut music musik och yabba dabba dance låtar. Jag tyckte det var lite häftigt att hon avvek från normen och körde sin grejj. Och jag ville ju också!
 
Nu när jag ser tillbaka så inser ju jag att hennes musiksmak förmodligen är den mest jävla urtråkiga som någonsin har skapats så tillochmed min absolut dance rockade mer.
Jag är sjukt glad att jag inte "försökte mer" och kopierade henne. Jävla otur om mina största idoler hade varit a-camp och bright eyes...
 
Hu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0