Fälla av lyx

Fan vilket jävla daltande det är med deltagarna i lyxfällan. Så fort de börjar plaska, så är programledarna där som en dagisfröken som tröstar ett barn som har ramlat, och försäkrar att det gör ett rätt val och att det är så starka.  Wow, din jävla idiot, så stark du är som har sålt iväg en massa värdelös skit som du ändå har haft nedpackat i en låda för du har så jävla mycket annan värdelöst skit, och allt får ju inte plats.
 
Sen när du har torkat dina tomma jävla tårar så får du en present av oss, för du var ju så duktig som släppte taget om allt jävla bråte som ni inte ens vet vad det är och såg till att ni kunde sätta mat på bordet den här månaden.
Cudos!
Visst går det att leva utan 3 bilar & 2 mopeder??
Dumma jävla idioter. Se till att mogna lite och sluta slösa som en hora på en powertrip, så ska ni se att det faktiskt går att leva utan att ligga back med 37 tusen i månaden.
 
Det kallas gammal hederligt förnuft & vett!
 
 
 


Kommentarer
Mow, The

Preach!!

2012-10-18 @ 22:05:00
Tjodda

Word!

2012-10-19 @ 20:23:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0