Att brista mentalt

Stundens mantraVAFAN!! WHAT THE FUCK???!! MEN GODDDAMN!!! FÖR I HELVETE! ÅH, JAG STÅR INTE UT!! MEEEEEEEEEENNN!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!! MEN PISSA FÖR I HELVETE!!!!!
DATOR JÄVEL!!!!!
 
*tar sig dramatiskt för ansiktet och slänger tillbaka huvudet*
 
(Använder "backa" pilen för illusionen av att det ska gå fortare är så stark.)
 
0 objekt i mappen?!?!?
MEN JAG VAR JU NYSS DÄR. ALLT LIGGER JU DÄR!!!! SKÄMTAR DU MED MIG ELLER?!?!?!?
ÅH JAG DÖR!!!!
 
JÄVLA DATORUPPKOPPLINGSSEGAJÄVLAASDATORSFAN!!!!!


Kommentarer
The Mow

*med Sally's röst från NBC* I know how you feel ...

Svar: Hihih...
GodIsJamesMason

2012-10-13 @ 13:26:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0