Not so beautiful people

Fan vad jag kan bli less på människor. Som om inte min dag var jobbig ändå, så fick jag ett samtal när jag satt på bussen ut att jag måste åka till cupolen för att städa.

Kewl.

Då var det bara att vända och åka till ett ställe som har ungefär 5 kunder om dagen, komma dit och inse att allt var kliniskt rent och det fanns inte mycket för mig att göra.
Så bara för synes skull drog jag av golvet med maskinen, sedan satte jag mig och fick vänta i 40 minuter på min skjuts tillbaka till nowhere!

Människor gör mig så jävla irriterad och jag hatar detta jävla kaosflängade hit och dit.

Dessutom jävla hatar jag banarbete som leder till ersättningsbussar!!!


Kommentarer
Mow

Ja, jäklans banarbete och extrainsatta bussar och folk som är sjuka och 40 minuters väntetid!

2012-05-16 @ 23:56:03
Piig

Yeah, fuck the bank i work for. Fuck the b b b bank!

2012-05-17 @ 12:19:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0