Mouth of garbage

Fan vad less jag blir på människor! Kan man aldrig välja sina ord mer försiktigt?!
På bussen idag sitter två människor som uppenbarligen jobbar tillsammans och desperat försöker småprata, tystnaden är så tydligt pinsam och en av dem myssäger: "Nu är det dax! Fredag!" bara för att i nästa andetag säga: "men snart är det ju måndag igen"

Asså, vafan?!

Jag vill inte höra det när jag sitter och bara tackar gud för att det äntligen är fredag och jag får vara LEDIG och SOVA så länge jag vill! Jag är trött på att kliva upp klockan 6 på morgonen, och det är fan tid för att sova nu!!

Jävla as!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0