Mitt stilla sinne

Det finns inget att ranta och rejva om längre!!! Det är så tomt, så jag blir galen. Vart är alla idioter? Vart är alla defekta individer som jag kan hata i både smyg och öppet?
Vart är alla fula situationer som jag kan håna och tycka att jag är bättre än?

Jag kände ett släng av hat till Tomas Ledin, men det gick över...
Sedan på bussen hem idag var det ett jävla offer som vägrade betala sin biljett för han claimade att han inte kunde svenska, så det kom en "civil polis" av nått slag och tog honom i röven, men jag orkar inte skriva om det heller!

Åh. Så tomt så tomt...
Åh.

Dessutom börjar jag bli jävla trött på att vara "nyttig och god"  JAG VILL BARA SVULLA!!!!!!

Ted Gärestad är en lögnade och Filip är vidrig.

Åh, jävla facebook. Sjukt less.


Kommentarer
Moa

How about folk som man sitter brevid på planet som inte fäller upp sin bricka eller stänger av sin mobiltelefon när planet ska landa? Eller nyinflyttade grannar som tycker det är en jättebra idé att som första intryck spela hög musik sent på kvällen? Eller melodifestivalen i allmänhet?

2012-03-08 @ 19:54:03
Piig

Haha, jag borde hänga med dig konstant i en vecka. Dina nya grannar kanske till och med kan få en egen kategori här :D

2012-03-09 @ 11:43:23
URL: http://shelteryourneeds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0