Like Johnny Knoxville

Det är få saker som känns så fånigt att breaka in som nya skor. Men jag har inte så mycket val nu när jag har köpt 3 par faux converse i svart, vitt och gult. Det är bara andra dagen jag har de svarta och jag skäms nästan när jag struttar fram på gatan i nånting skitrent som nästan blänker. Ungefär som jag har gett dem en 5 timmars tandbleknings session och jag tycker att hela världen tänker "men, så viktig hon tror att hon är med så kliniskt rena skor"

Samtidigt vill jag inte medvetet skita ner dem, för då känns det som bortkastade pengar (??)
Jag är fylld av motstridiga känslor. Världen är så lurig!



Kommentarer
Mow

It's the flow of nature; låt det ta den tid det tar. Det är som att börja skriva i en ny skrivbok; det känns fånigt för det har inte HÄNT något i den än. Men det kommer skrivas historier i den. Samma sak med skor; du kan inte TVINGA fram historia.

2012-03-17 @ 23:59:16
Piig

That's poetic, man!

2012-03-18 @ 14:19:01
Mow

I know. I'm so deep.

2012-03-18 @ 20:45:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0