Lyxat i stockholm

När jag hör "Globen" så förknippar jag det med en sjuhelskottasrackarbajsarfrukost. Ett buffé bord som är så långt att man måste ha en säkerhetslina för att ta sig runt.
Att man måste hota med sin aura för att inte droppa ur kön...

Men I gotta tell ya. Det är inte så jävla glammigt. Det fanns knappt vegan alternativ och det lackar jag alltid ur på.
Jag menar, kan umeå ha en sjuhelskottasrackarbajsarveganfrukost, så borde väl huvudstaden kunna erbjuda mer än skivad ost och yoghurt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0