Fuck Her Gently

Vad är dealen med knullruffs? Och vad ska man behöva göra för att nå dit? Jag har ju hört talas om det, men för mig är det bara en svävande myt. En urban legend som jag förknippar med blonda småtjejjer som nyss lärt sig ha sex.

Jag menar, det spelar ingen roll hur mycket jag knullar, eller hur länge jag knullar - jag kan fortfarande inte skaffa mig ett knullruffs.

Jag antar att jag måste ligga på rygg för att ens vara i närheten av det. Men vafan! Jag ligger ju inte och bli påsatt på ett rullbräde, jävla mycket rörs jag inte fram och tillbaka. Då måste jag ju bli påsatt av en karl som väger 200 kg som kan ruska om en ordentligt.

På sin höjd kommer synth luggen fram och dinglar mig lite i ögonen, men det är ingenting jag störs av.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0