Män som hatar kvinnor som spränger luftslott med eld

Asså!
Svenska skådespelare är oftast så jävla dålig och icke trovärdiga, men ändå har jag sett hela den här jävla millenium triologin, BARA för att Lisbeth är så jävla ball och jag vill injicera hennes look. Jag är fan såld!
Även fast samtliga filmer sög som bara svenska filmer kan var det bara att bita ihop och försöka igonerar handlingen, de tafatta skådespelar försöken & de sjukt manuserade sättet att leverera repliker, hon var iallafall inspirerande att se på.
 
Sedan när det ska komma en amerikansk tappning på skiten tänkte jag att; "hey! Det kan ju inte bli sämre iallafall"  MEN DET KUNDE JU DET!!
Igår hyrde vi "The girl with the dragon tattoo" för att kanske kunna se filmen utan att dö av skam av att vara svensk.
Men vafan! Den var ju ännu sämre! VARFÖR måste det castas uppenbarliga svenska skådisar som ska försöka knaggla fram engelska repliker på ett trovärdigt sätt??
 
Varför inte bara använda sig av människor med engelska som modersmål??!! Mikael kunde ju inte ens uttala sitt eget namn!! Jag dog flera gånger på Robin Wrights dialekt, vart skulle hon komma ifrån?!?! Sedan alla svenska namn, goddamn!! Gunnar, Sven, Hilda, Greta, whatever!!!!
 
Inte ens min Stellan kunde save face!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0