Jag är upprörd

Min likasinnande cyniska blogg inspiration har förvandlats till en fjortis whino som skriver om sina antidepp medicin och hur mycket hon vill gå ner i vikt!!!

Oh, the horror!

Hennes hätskhet går inte att missa när hon pratar om borderline tjejjer, självskade offer och attention whores, men nu känns det som hon själv har fallit ner i det "svarta" träsket och jag blir så ledsen!

Hon är ju anledningen att jag startade den här bloggen!! Jag kände att kan hon rensa sig själv med sina bitska kommentarer, så vill jag också! Jag är också förbittrad och irriterad.

Jag blir så ledsen. Vem ska jag vända mig till nu när jag vill läsa svart på vitt att människor är idioter, att det är "coolt" att vara psykiskt sjuk och lägga ut noveller om hur det är att vara inlåst och bilder på sina skärsår...?

Världen är galen.


Kommentarer
Lexorcisten

Nu tänker jag utgå ifrån att du menar Jacqueline, eftersom du verkar vara en ganska frekvent besökare på hennes blogg. Jag blir ledsen när jag ser det här. Du glömmer att hon är en människa. Och det hon gör är inte i närheten av det "hon skriver om". Trist att du ska lägga henne i samma fack som borderline-maffian.

2012-01-07 @ 16:47:40
URL: http://lexorcisten.blogg.se/
Ägaren

Ja, jag vill ju inte diskutera detta med dig.

2012-01-07 @ 17:41:58
Ägaren

Oh, lol förresten...

2012-01-07 @ 17:48:32
Moa

Du kan ju alltid läsa igenom dina gamla inlägg! :D

2012-01-07 @ 18:13:53
Ägaren

Tummen upp, Mow. Jag får göra det. Igen och igen och igen...

2012-01-07 @ 18:20:37
Jacqueline

Jag förstår inte varför du sitter och överanalyserar saker jag skriver. Jag nämnde bara att jag har biverkningar, inte vilken medicin jag äter eller hur mycket. Du skriver som att jag sitter och karvar i mig själv och skriver Helgondikter. Herregud. Jag är bara en människa och jag har nämnt att jag har haft depressionsproblematik förut. Att jag vill gå ner i vikt har ingenting med det att göra. Åter igen, du framställer det som att jag vill bli underviktig vilket är bs.

2012-01-07 @ 18:38:52
URL: http://luppbrittaaset.blogspot.com
Anonym

Haha, vad är det här? Har du "skvallrat" på mig Lexorcisten?

Att jag är en dummis?

2012-01-07 @ 18:43:10
Jacqueline

"skriver om sina antidepp medicin och hur mycket hon vill gå ner i vikt!!!"



Fantastiskt för övrigt hur du direkt intagit rollen som hater. Vem har sagt att jag äter antidepp? Det är din konklusion. Och det är väl för fan inte konstigt att sträva efter att ha en normal vikt? Suck.

2012-01-07 @ 18:44:35
URL: http://luppbrittaaset.blogspot.com
Jacqueline

Aja. Orkar inte argumentera här. Vill du inte läsa min blogg för att du tycker den är fjortis så gör inte det då. Herrå!

2012-01-07 @ 18:45:45
URL: http://luppbrittaaset.blogspot.com
Ägaren

Vad är en "normal" vikt då?



Och nej, jag kommer inte sluta vara på din blogg. Jag tycker om att läsa dina ord.

2012-01-07 @ 18:52:40
Ägaren

Sen som du skriver så är det ju uppenbart att du äter antidepp.

Eftersom du är deprimerad...



Booya!

2012-01-07 @ 18:54:48
Jacqueline

En normal vikt är en vikt som proportion till din längd ligger mellan 19-25. Jag ligger ovanför 25 så det är knappast KONSTIGT att jag vill gå ner i vikt. Tycker fan det är taskigt att du skriver som om jag vore ett ätstört mongo.

2012-01-07 @ 18:59:12
URL: http://luppbrittaaset.blogspot.com
Jacqueline

Så länge jag inte skrivit vilken sorts medicin jag äter så tycker jag du kan undvika att skandera ut "fakta" för att du tycker någonting är "uppenbart". Det är så jävla onödigt.

2012-01-07 @ 19:01:45
URL: http://luppbrittaaset.blogspot.com
Ägaren

Jag tycker inte alls att du är ett "ätstört mongo"

Tråkigt att det kom fram så isåfall...

2012-01-07 @ 19:01:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0