How do I get you alone?

Fan vad jag avskyr kunder som är för snåla för att köpa en påse för 1 kr (!) men som gärna vill ha en sån "där liten gratis påse" som man inte ens få plats med ett smörpket i.
Bara för att det är ju omöjligt att köpa en vettig påse för alla mina saker så jag tar mig friheten att sträcka mig över disken för att själv ta en påse och pula ner mina grejjer i.
Sen är det en tröjja som inte får plats, men jag har ju redan svullat till mig 2 gratis påsar, så jag kanske inte kan ta en till, så jag tar min sista tröjja som inte går ner och stoppar den lite causal i väskan, sen går jag därifrån och tro att jag just gjorde värsta grejjen för plånboken.

Highfive, dude!

DÖ ALLA MÄNNISKOR!!!!


Kommentarer
JörgenS

Vi kanske ska börja med råttfällor vid disken ;)

2012-01-07 @ 18:35:59
URL: http://stafrin.bloggsite.se
Ägaren

Ja, eller en jätte hammare! :D

2012-01-07 @ 18:40:56
Moa

TORS HAMMARE!!!

2012-01-07 @ 20:27:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0