Fat Camp

Nödvändigt att göra en svensk variant av Biggest Loser då!!

Jag får eksem av att se dumma gråtmilda överviktiga människor som kämpar för att nå någon slags mänsklig vikt medans de kommer till sans med livet och går igenom ett "uppvaknande"

Jag hatar och förstår mig inte på deras tankesätt. Jag hatar deras slöa attityd och deras "fetma ligger i släkten, så då är det lika bra att bara sitta på arslet"

Sen ska det vara så jävla dramatiskt för att hamna ovanför det gula döds sträcket för att inte behöva åka hem med svansen mellan benen och rättfärdiga en tallrik munkar till kvällsis.

Varför inte ta tag i sitt liv och sluta skylla på alla andra??



Kommentarer
Moa

Erkänn, du ÄLSKAR såna där program! Jag vet nog att du fullkomligt älskar att hata tjocka människor på TV ...

2012-01-13 @ 19:46:35
ÄGAREN

fniss

XD

2012-01-14 @ 10:49:52
The Mo ...

Hehe, visste väl det! Här har du en länk som du kommer gilla. En soppa för dig? :P http://failblog.files.wordpress.com/2012/01/engrish-funny-engrish-funny-cheap-and-easy.jpg

2012-01-14 @ 13:20:39
ÄGAREN

Så nytänkande :D

2012-01-14 @ 14:06:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0