Disposable teens

Boo håller currently på att ladda hem hela säsongen av 16 & pregnant samt Teen Mom till mig. Jag har helt ofrivilligt blivit insugen i deras drama och jag sitter bara och njuter med en blanding av skadeglädje, egenlättnad och dömande känslor.

Jag gillar nästan Garry & Amber mest. Hela deras förhållande var som ett sjunkade skepp från början och jag kan ju inte vara den enda som såg det?
Jag gillar att det har gått så långt att det har blivit besöksförbud och att Amber har suttit i fängelse för misshandel. LoL.
Så trailer trash som det kan bli helt enkelt. *myser*

Den där Farrah vill jag bara knäa i ländryggen...


Kommentarer
Marie

Ja fy fan, det där har jag råkat fastna i också. Wille brukar sova typ då och jag passar på att krascha utmattad i soffan och slötittar på tv. Då dyker det upp!



På eftermiddagarna avnjuter jag rikspuckonas vaktparad som råkar vara Unga mödrar på kanal 5.

Där finns det gott om folk att störa sig förbannad på!

2012-02-26 @ 02:06:53
URL: http://allsaint.devote.se/
Piig

Haha, ja de unga mödrarna. Det har man ju också tittat en hel del på :)

2012-02-26 @ 11:17:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0