McDie

Jag blir förbannad på folk som köper sin lunch på macdonalds. Jag är inte ens utbildad hälsopedagog eller något liknande, men jag har ändå ett humm om vad en nyttig lunch är.

- Och macdonalds är inte nyttig lunch!!!'

Hur i helvete kan du tro att du får i dig nånting som ens är lite hälsomsamt i ett skrov med extra bacon?
Hur kan du tro att du får ork och energi att jobba en hel dag med mättade transfetter, som gör dig supermätt i en halvtimme, sen är du hunrig igen?


Åhh, okunskapen hos folk!


Kommentarer
Moa

Appropå nyttig mat, så var jag och åt med Hanna på BiM igår. Det var jättejättegott! :D Me likey!

2012-02-26 @ 10:49:41
Piig

Ja, Bimmen är fina grejjer :D

Good for ya!

2012-02-26 @ 11:18:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0