Steve Miller band

Vilket tjat det är om Heath Ledgers roll prestation i The Dark Knight.
Jaja, han är en bra skådis, men att upphöjja honom till nån slags "gud" är löjligt. Det är bara för att han är död som han får kultstatus och oscarstatyer.
Han hade aldrig fått samma respons på Jokern om han hade levt, det hade aldrig blivit samma hysteri.

Jag kan nämna 10 andra skådisar som är bättre är honom, men som inte har fått en oscar.

Samma sak när Morgan Freeman fick nåt mys pris av hollywood. Sedan blev det ett jävla röv slickeri när man gick genom hans "mest betydelsefulla roller" och hyllade honom. Bara för att han är svart, enligt mig...

Det var ingen "white boy" som fick samma pris. Ingen slickade "white boys ass..."






Kommentarer
JörgenS

Apropå Heath Ledger så var det ju samma sak med Tupac Shakur. Innan han dog 1996 så hörde jag inte en rad om honom, men sen när han blev mördad så var han hiphopguden nummer 1.

2012-02-03 @ 17:45:34
URL: http://www.skivguide.blogspot.com
Moa

Men Morgan Freeman FÖRTJÄNAR ju myspris. För han är ju mysig.

2012-02-03 @ 19:19:19
ÄGAREN

Ja Morgan freeman är en duktig skådis - men det blev en massa fjäskande, enligt mig. Bara för att han är svart och fortfarande en "under majoritet"



Haha..under majoritet...:P Men du vet vad jag menar.

Det ÄR skillnad fortfarande på svarta och vita. Tråkigt, men så är det...



Jörgen: Knepigt det där att man måste dö för att "bli" någon...

2012-02-04 @ 11:01:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0