Soft Kitty Warm Bed Kitty

Doften av nybäddad fräsch säng slår emot mig när jag kommer genom ytterdörren och jag vet hur ljuvligt det kommer att bli att lägga sig i en över flick-ig rosa hello kitty säng inatt. And Boo has nothing to say about the matter :P

Jag satsar ofta på fluffigt och översvallande när det kommer till min säng textil. Annars är det inte roligt att sova.

Idag har jag varit duktig, jag har nyss krängt 25 minuter på löpbandet och jag känner mig som hulken - fast uthållighets mässigt då rå.
Lovade mig själv att ta löpningen på mer allvar och det gjorde jag ikväll. Jag riktigt känner hur kalorierna bara rinner av. Bwahaha....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0