Själviska miljonär!!

Fan vad less jag blir på att läsa folk svar på vad det skulle göra om det vann mycket pengar.

- "Jag skulle reeeeesa!!!"

Men för i helvete! Finns det verkligen ingenting annat man kan göra än att åka nånstans??!?!
Det är därför majoriteten av människorna inte förtjänar att vinna pengar. Så jävla själviskt av dig att lägga alla dina miljoner på dig själv och din jävla kassa resa.

Skulle jag vinna skulle jag hjälpa till. Jag skulle skänka pengar till alla katthem och hundhem jag kunde hitta. Jag skulle bygga ut djursjukhuset vi har och slänga alla coola nya hjälpmedels maskiner i världen till dem. Jag skulle ta hand om djuren och se till att de hade det så bra som möjligt. Jag skulle göra en skillnad.

Det gör man inte på en strand i spanien....

Vafan ska jag resa för?!

LESS!!!


Kommentarer
Moa

Och jag tänkte så sent som i morse att om jag vann en massa pengar skulle jag ta med dig till Paris. :( Men ... du skulle inte vilja det, alltså?

2012-02-03 @ 19:18:07
ÄGAREN

Muhahahaha....Jag vill!!!

Men du vet vad jag menar, Mow. Allas svar är alltid att det ska resas - och det stör jag mig lite på. Men jag vet att om du skulle vinna pengar skulle du göra så mycket mer...

Förmodligen de som svarar att de skulle resa också, men det vet ju inte jag! :D

2012-02-04 @ 10:58:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0