Om jag var Gud...

Stadsbussarna har helt snedvridna och felande regler. Jag tycker det är helt befängt (ja, befängt) att en hundägare måste betala för sin hund när de åker buss.

Vad är det för jävla påhitt?!

Då betyder ju det att hunden har rätt att sitta på ett säte också - men deeeet tycker ju inte människorna om.

Vad är nästa grejj då? Att överviktiga ska betala för sin överviktighet? Att man måste pröjjsa om man har en resväska med sig?

Nu jämför jag absolut inte en hund med en väska, men det är inte bara mer än rätt att om man har betalat för hunden ska de få en plats på bussen också, men det får de inte...



Kommentarer
Marie

Det lades ju fram en motion förra året om att överviktiga skulle få betala mer i skatt.

Läs detta:

http://allsaint.devote.se/blogs/7427291/idiotier.htm

2012-02-03 @ 21:37:44
URL: http://allsaint.devote.se/
ÄGAREN

Snurre: Vilken otroligt korkat förslag. Det var kanske det dummaste jag har hört.

Det är därför centerpartiet är idioter som är på helt fel sida.

2012-02-04 @ 11:18:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0