H-O-C-K-E-Y hockey!

Jag förstår det där med att vara ett fan. Jag gör verkligen det. Men det jag inte förstår är när folk väljer att ha matchtröjjor med det lag det nu hejjar på till "vardags" så att säga...

Visst, du vill ha den på hockeymatchen för att visa slumpmässiga främlingar vart du står i frågan och vilken sida du är på, men det tar fan emot ändå asså... Man framstår lätt som en efterbliven idiot när man står med resten av klacken och skriker och svär iklädd en alldeles för stor svettig tröjja.

Det är inte ok att "klä upp sig" i sin matchtröjja när du bara går på stan, eller är på jobbet.
Jag godkänner inte.

Det är ungefär ett lika big no no som att gå på en Metallica konsert och ha en Metallica t-shirt på sig. Det känns så mobbat och felande. Man behöver inte hävda sig mer. Jag vet att du gillar detta band, du behöver inte skylta med det.
Räcker det inte med att du står längst fram..?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0