Ett + Ett = 18!!

Verkar vara inne det där med att gå till en professionell fotograf för att fota dig, din växande mage och den "stolta blivande pappan"
Jag äcklas nästan lite när jag ser hur mammorna poserar halvnakna i onaturliga och uppstyltade ställningar och den "stolta blivande pappan" omfamnar dem bakifrån för att forma ett hjärta på magen med händerna.

Deras ögon fullkomligt lyser av brunstighet och det känns som jag har blivit inbjuden till natten krabaten blev till.
hu.

Det där ska ju vara en privat och personlig företeelse. Så varför vill man bjuda in hela nät världen för att se?
Jo, just ja! Jag glömde hur attention whore-iga folk är.

Coleeni out!


Kommentarer
Marie

Ja, det där har jag ingen förståelse för..

Jag funderar på att inte fotografera Wille ens.. (solo alltså).

Känner motvilja mot hela grejen....



Att hela släkten sedan pressar mig att vi ska ta foton och publicera i tidningen får mig att vilja ännu mindre. Vad ska jag göra där liksom???

2012-02-18 @ 22:29:32
URL: http://allsaint.devote.se/
Piig

Om det inte känns rätt, tycker jag att det är jätte bra att du väljer att INTE göra det.



Känns det onaturligt, ser det nog bara onaturligt ut och då skulle du ju bara svika dig själv i slutänden.



<3

2012-02-19 @ 00:25:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0