Battle with cdon

Jag: "För en tid sedan beställde jag en Paul Simon skiva med artikellnummer 1016788541.
Jag undrar hur lång tid det ska ta att få hem den. Det står att det är en import skiva, men hur lång tid ska det behöva ta?
Varför inte skriva på sidan att denna skiva kan du få vänta 40 år på?"
 
cdon: "Tack för att du kontaktade oss.

Din vara har tyvärr tagit tillfälligt slut hos leverantören och de väntar på att få in nya exemplar.
Ibland går detta väldigt snabbt andra gånger kan man få vänta lite längre. Vi gör vårt yttersta för att minimera väntetiden för våra kunder. Något exakt besked på just den produkten du har beställt kan vi dessvärre inte ge då vår leverantör enbart kan bekräfta att varan är beställd och är på väg till deras lager."
 
 

 
Lördags lektyr om hur man hanterar vissa internet sidor.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0