Ingen arslig tisdag!

Tisdsgar brukar för mig vara den sämsta dagen på veckan. Lite likt söndagar. Men idag har jag en anledning att fira!
Polar priset ska delas ut idag & ingen mindre än min Paul Simon ska få ta emot det! :-D
Så jag har avbokat all min träning för att sitta i soffan & hejja på min låtskrivare, det blir fint.

Sen ikväll är det en repris på en dokumentär om Simon & Garfunkel som jag såg först i april utan att vara speciellt engagerad i dem, men nu är det på helt andra villkor & det ska bli så fint.

Vilken fin dag! :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0