Du är vad du äter. Typ.

Jag vet inte hur många gånger jag har lovat mig själv att starta mitt nya liv. Att sluta käka slirra & bokstavligt talat införa lördagsgodis.
Igår efter träningen var jag så säker på min sak. Efter pump & 20 min på löpbandet sa jag till mig själv att nu får det vara bra! NU blir jag vecko nyttig - igen.

Men sen råkade jag hamna hos the Mowster, som hade bakat de största & vackraste kakorna jag har sett!
Allt jag hade lovat mig själv bara försvann och jag syndade i mig 1,5 kaka.

And it was good!


Kommentarer
Moa

Jo men erkänn att mina kakor var värt det! :D

Svar: Men hua, absolut! Jag vill injicera dem dagligen!
GodIsJamesMason

2012-08-30 @ 17:40:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0