Att gå på bal med Art Garfunkel

NIGHT OF THE PROMS

MED

ART GARFUNKEL (!!!!!)

 


MÅNS ZELMERLÖW
JOHN MILES
ANASTACIA
SARAH DAWN FINER

IL NOVECENTO SYMPHONY ORCHESTRA
DIRIGENT: ROBERT GROSLOT
SPECIAL GUEST: TONY HENRY

 
 
Måste jag säga att jag är sugen. Men Artie kommer bara sjunga 4 egna låtar och vara med i finalen. Och omständigheterna för att ta ledigt från jobbet, beställa biljetter, boka hotellrum, ta tåget ner, uppleva, ta tåget hem, för 5 låtar, typ gör att det blir så komplicerat!!
 
Asså, vafan! Varför inte bara ha honom?! DET hade jag betalt för. Men det känns som att det här är ju den enda chansen att se halva av min bästa duo, jag grinar ju när jag missade min Paul. (vad hände där, lixom?!)
 
Men jag är så kluven. Jag vet inte vad jag ska göra!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0