Valborg

Det var blåsigt & kallt ikväll - det tog Mow tillvara på. Här ville hon att jag skulle förmedla en känsla med bara ögonen. Jag rannsakade allt Tyra lärt mig och tycker själv att jag fick fram en jävla feeling i ögonen.



Vi fiskade fiskdamm, kollade på en eld och paranoiade om gastuber under all bråte, besökte "stora lekparken" som numera ser ut som en gammal Blair Witch Project inspelningsplats. (Sjukt tråkigt!) och tittade på gamla grannar. The luleåroad känns så förfallet och sletet. Det var mycket bättre när man var liten.


Kommentarer
Mow

Ja, då visste man ju inget annat ...

2012-05-01 @ 14:17:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0