Födelsedaga dilemma

Är och surfar efter en födelsedags present till Boo. Karln fyller ju år nästa vecka och jag har absolut INGEN fantasi till någon slags present. Jag är en usel flickvän!!

Men jag tajpade efter nånting jag vet att han gillar och en liten bäbis body dök upp. Och för en sekund hoppades jag nästan att jag väntade vårat kärleksbarn, för då hade jag kunnat köpt den bodyn och gett honom den.
Samtidigt som jag skulle ha fyrat av värsta hemlighetsfulla leendet och sagt nånting romantiskt i stil med: "Älskling, du har gjort mig på smällen. Du ska bli farsa, yo"

Men thank Dog så inte är fallet! Men det hade varit en sån enkel lösning...folk gillar att föröka sig har jag fått för mig.

Svårt svårt...



Kommentarer
Marie

Men han vill väl inte ha barn heller, väl? Tyckte han sa något om det förut.



OM ni däremot skulle föröka er så skulle ni få världens sötaste lilla djurrättskämpe on your hands.

Det vet jag med all säkerhet!

2012-04-18 @ 10:58:22
URL: http://allsaint.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0