Dagens gästbloggare: The Mow

The Mow gästbloggar idag, för Piig sitter och byter strumpor, och har fullt upp med att skrämma sin högljudda granne med System of a Down.

Idag har vi gått igenom the importance of positive feedback; hur det kommer sig att alla negativa kommentarer man fick i skolåldern sitter kvar i ryggraden, men att allt positivt man hör inte alls sitter lika länge. Vi har kommit fram till att folk är dumma i huvudet när de är i skolåldern, och inte begriper hur mycket de kan skada med sina tanklösa kommentarer. Och de är DEFINITIVT inte mogna att skaffa barn själva!! Som alla britter verkar göra.

Conclusion: Folk är dumma i huvudet, barn ska inte skaffa barn, och britter är hemska människor som skaffar ungar hela tiden.

Nu står Piig och diggar i sin garderob och ser ut som om hon fått ett anfall ...

The Mow out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0